Maria Dębska prezntuje biżuterię z diamentami

Maria Dębska w diamentowej sesji Apart

Oktawia Staciewińska

Oktawia Staciewińska

Trendy 2023-08-30 PRZECZYTASZ W 2 MINUTY

Najnowsza sesja marki Apart zachwyca! Ambasadorka marki Maria Dębska stanęła przed obiektywem Marcina Tyszki, prezentując najbardziej niezwykłe z kamieni szlachetnych – diamenty. W najnowszej odsłonie podziwiać można premierowe wzory ekskluzywnej, diamentowej biżuterii. Całość prezentuje się olśniewająco.

Na początek kilka informacji, o których warto pamiętać

  • Najnowsza kampania marki jest kontynuacją poprzedniej z udziałem aktorki, ale w tej odsłonie można podziwiać bardzo ekskluzywną, wyjątkową diamentową biżuterię z kolekcji Apart.

  • Biżuteria z diamentami w Apart to szeroki wybór modeli i różnorodność biżuteryjnego stylu. Dostępne są diamenty o zróżnicowanych szlifach, osadzone w żółtym lub białym złocie i w określonym stylu.

  • Jaki jest styl biżuteryjny Marii Dębskiej? Klasyczne, eleganckie stylizacje oraz te codzienne, bardziej casualowe, podkreśla odpowiednio dobraną biżuterią z tymi zachwycającymi klejnotami.

Diamentowa kampania Apart

Najnowsza kampania marki Apart jest kontynuacją poprzedniej, w której aktorka debiutowała w roli ambasadorki marki. W najnowszej odsłonie Maria Dębska prezentuje specjalnie wyselekcjonowaną złotą biżuterię premium z diamentami, która znajdzie uznanie u prawdziwych koneserów i najbardziej wymagających klientów.

Realizując tę kampanię, marka Apart postawiła na dyskretną elegancję i naturalność. Dzięki temu kunszt biżuteryjnych wzorów prezentuje się najlepiej jak to możliwe. Sesja została zrealizowana w nowoczesnych i wysmakowanych wnętrzach, by dopełnić całości.

Jaką biżuterię można podziwiać w najnowszej, diamentowej sesji Apart? Maria Dębska prezentuje spektakularne wzory. Rozświetlone zmysłowym blaskiem diamentów i brylantów naszyjniki, kolczyki i bransoletki cechuje mistrzowskie podejście do sztuki jubilerskiej. Tak bowiem wyrafinowane klejnoty wymagają podczas pracy z nimi profesjonalnych umiejętności i jednocześnie delikatności.

CZYTAJ WIĘCEJ: Wywiad z Marią Dębską

Diamenty w Apart

Biżuteria z diamentami w Apart to szeroki wybór modeli i różnorodność biżuteryjnego stylu. Dostępne są wzory wykonane z różnych kruszców – znaleźć można zarówno diamenty osadzone żółtym, jak i białym złocie. To pojedyncze kamienie o bardziej klasycznych lub fantazyjnych szlifach, diamenty w połączeniu z innymi kamieniami szlachetnymi, jak choćby szafirem, tanzanitem, rubinem czy ponadczasową perłą.

Biżuteria z diamentami w Apart to również możliwość znalezienia idealnego prezentu na rocznicę ślubu. W ofercie marki są bowiem dostępne wzory i modele biżuteryjne z określoną liczbą kamieni. I tak zachwycającym prezentem będzie np. biżuteria z 10 kamieniami na 10 rocznicę ślubu.

Wśród propozycji diamentowej biżuterii znajdują się nie tylko okazałe i spektakularne modele. Są także bardziej subtelne i delikatne wzory. Z pewnością więc możliwy będzie wybór biżuterii idealnej – odpowiadającej indywidualnym gustom i potrzebom.

CZYTAJ WIĘCEJ: Zasada 4c w diamentach

Styl Marii Dębskiej

Maria Dębska zachwycająco prezentuje się w roli ambasadorki diamentowej biżuterii Apart. Zarówno wybierając wzory ekskluzywne, jak i bardziej nowoczesne pokazuje, że biżuteria z diamentami stanowi wyjątkową oprawę kobiecej urody. Klasyczne, eleganckie stylizacje oraz te codzienne, bardziej casualowe, podkreśla odpowiednio dobraną biżuterią z tymi zachwycającymi klejnotami. Diamenty to kamienie ponadczasowe, doskonale korespondujące z najnowszymi trendami – zarówno solo, jak i w połączeniu z innymi kamieniami.

Aktorka w najnowszej diamentowej sesji Apart, podobnie zresztą, jak i we wcześniejszej odsłonie pokazała, że diamenty – jak mówiła Marylin Monroe – są najlepszymi przyjaciółmi każdej kobiety. Premierowe wzory to nowy wymiar luksusu, który zniewala i olśniewa.


Oktawia Staciewińska

Oktawia Staciewińska

Posiada ponad 10 lat doświadczenia dziennikarskiego, od kilku lat działa w marketingu. W Apart odpowiada za treści magazynowe i komunikację marki w mediach.

Więcej artykułów tego autora