Radosny Piknik APART i AM:PM z Gwiazdami!
Dzień Dziecka stał się dla marki APART pretekstem do zaprezentowania kolekcji dziecięcej biżuterii i zegarków AM:PM. Wielki rodzinny piknik APART odbył się w pięknym hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie. Dzieci przyjaciół marki otrzymały zaproszenie do świata APART, marki, która żyje modą i jest uwielbiana przez gwiazdy. Zorganizowana z myślą o najmłodszych huczna impreza odsłoniła przed dziećmi magiczny świat biżuterii dziecięcej DISNEY BY APART!
Udział znakomitych gwiazd uświetnił wydarzenie i dał dzieciom możliwość obcowania z ulubieńcami małego i dużego ekranu. Zorganizowane ku uciesze milusińskich warsztaty kulinarne z Mateuszem Gesslerem, warsztaty taneczne z Agustinem Egurrolą, a także pokaz mody dla małych modelek, który prowadziła Katarzyna Sokołowska, najlepsza reżyserka pokazów mody i ambasadorka Apart, wywołały zachwyt małych i dorosłych gości. Piknik odwiedzili także m.in. Małgorzata Socha, Marta Żmuda Trzebiatowska, Karolina Malinowska i Olivier Janiak z dziećmi, Viola Kołakowska i Tomasz Karolak z dziećmi, a także projektanci Paprocki&Brzozowski i Ilona Majer z duetu MMC. O punktualność wszystkich atrakcji, z zegarkiem AM:PM na ręku, dbała prowadząca imprezę Dorota Gardias, która świetnie nawiązywała z dziećmi kontakt.
Apart od lat jest przyjacielem dzieci, wyjątkowo dba o młodych klientów: kilka lat temu jako pierwsza firma w Polsce, wprowadził kolekcję biżuterii dziecięcej APART Kids Collection, która dziś cieszy się ogromną popularnością. Linia Disney by Apart, licencjonowana przez Disney’a jako jedyna na rynku tak szeroka, przenosi bohaterów z filmów Disneya w świat biżuterii. Kolczyki, zawieszki i bransoletki zdobią kultowe postacie z bajek, takie jak Myszka Miki i Myszka Minnie, Elsa i Anna z Krainy Lodu czy Kubuś Puchatek. Zegarki AM:PM Disney Kids – zarówno dla dziewczynek, jak i chłopców, nie pozwalają oderwać wzroku najmłodszych, zachwycają kolorami, wzornictwem i pomysłową grafiką. W tym roku zadebiutowała też linia zegarków AM:PM Star Wars, która przyciągała do witryn nie tylko dzieci, ale też dorosłych.