Rodzinny piknik Apart

Rodzinny piknik Apart

2019-05-26

Kolejna edycja rodzinnego spotkania pod patronatem marek AM:PM i Apart stała się przygodą, która na długo zapisze się w pamięci dzieci i rodziców. Goście wydarzenia podziwiali najnowsze kolekcje biżuterii dziecięcej Apart oraz marki zegarków AM:PM, dedykowanej dużym i małym, w której znalazły się m.in. licencjonowane linie Disney, Marvel i Star Wars. Szczególnym zainteresowaniem cieszyła się tegoroczna nowość - linia zegarków z motywem ulubionych superbohaterów świata Marvel.

W komfortowych przestrzeniach hotelu DoubleTree by Hilton oprócz kolorowych ekspozycji z biżuterią i zegarkami, czekało na najmłodszych gości mnóstwo atrakcji! Tymi głównymi były warsztaty modelingu z Kasią Sokołowską, ambasadorką Apart oraz kontakt z gwiazdami młodego pokolenia na żywo, czyli trening z bijącym rekordy popularności w internecie duetem Fit Lovers, a także spotkanie z najpopularniejszą nastolatką - Roksaną Węgiel. Zwyciężczyni dziecięcej Eurowizji chętnie odpowiadała na pytania małych fanów, rozdawała autografy i robiła selfie. Zarówno Roksana, jak i Fit Lovers są związani z marką zegarków AM:PM.

Hotelowa przestrzeń podczas pikniku Apart zamieniła się w dziecięcy raj, w którym dobre wróżki malowały buźki w kwiatowe desenie i zdobiły je brokatowym tatuażem, w strefie plastycznej dzieci mogły kolorować koszulki, wykonać lampion, zrobić mydło, a nawet wziąć udział w warsztatach Slime. Przygotowano też strefę małego naukowca, fotograficzną, stanowiska PlayStation i wiele innych. Dla tych, którzy nie lubią leniuchować, zbudowano ruchomą ściankę wspinaczkową, strefę jazdy na longboardach i balance boardach. Prawdziwi łowcy przygód mogli spróbować swoich sił w skimboardingu. Strefy tych ostatnich atrakcji, wykonywanych na deskach Carver Wave, przygotowywał uznany i utalentowany kitesurfer Victor Borsuk, związany z marką Aztorin. Zmęczeni zabawą milusińscy mogli odpocząć wraz z rodzicami w ogrodzie lub w strefie kulinarnej. 
Jak zawsze, wielkim powodzeniem cieszyły się – podobnie jak biżuteria i zegarki - balony z wizerunkiem Mickey Mouse, Minnie, Spidermana czy Star Wars. Apart nie zapomniał także o mamach, które w piknikową niedzielę obchodziły swoje święto - przygotowano dla nich specjalną ofertę biżuterii Beads, a także strefę relaksu.

Wśród gwiazd, z których niektóre przyszły na piknik z rodzinami, pojawili się m.in. Katarzyna Sokołowska, Małgorzata Socha, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Katarzyna Zielińska, Ada Fijał, Fit Lovers, Roksana Węgiel, finaliści „Top Model” Katarzyna Szklarczyk (gwiazda nowej kampanii ślubnej Apart) z Patrykiem Grudowiczem oraz nowy ambasador marki Aztorin: Piotr Stramowski.

„Atmosfera jest zupełnie wyjątkowa! Już od wejścia czuć pozytywne emocje – radość i szczery dziecięcy śmiech. Oszałamiające balony, mnóstwo atrakcji i biżuteria dla dzieci! W czasach mojego dzieciństwa mogłam o czymś takim pomarzyć, a dziś wszystko jest na wyciągnięcie ręki.” – stwierdziła Kasia Sokołowska, ambasadorka Apart.

„Rodzinny piknik Apart dla dużych i małych to niesamowite wydarzenie, na które czekam przez cały rok. Zauważyłam, że prezenty biżuteryjne dla małych dziewczynek są bardzo pożądane, zwłaszcza te z postaciami z filmów Disneya” - powiedziała Małgorzata Socha, ambasadorka Apart.

„Apart jest jedną wielką rodziną, do której miałem przyjemność niedawno dołączyć! Dziś na pikniku to wyjątkowy dzień - czuję się trochę jak małe dziecko, które wpadło 
do zabawkowej krainy. Urzekła mnie kolekcja Marvel, bo bardzo lubię komiksy i filmy 
z superbohaterami. Fani Star Wars i Disneya również znajdą tu coś dla siebie” – powiedział Piotr Stramowski, ambasador Aztorin.

„Marka Apart kocha i dużych i małych, a dzisiejsze wydarzenie jest tego potwierdzeniem. Jazda na longboardach, kochane przez dzieci postaci z filmów i komiksów, pyszne jedzenie, mnóstwo kolorowych balonów. Sama jestem tym oszołomiona!” - dodała Ada Fijał.

„Apart nie mógł lepiej trafić organizując rodzinny piknik w Dzień Matki. Już po raz drugi jesteśmy na pikniku całą rodzinną bandą i muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona ilością atrakcji i rozmachem całego przedsięwzięcia. Każde dziecko - maluszek, starszak, dziewczynka, czy chłopiec, znajdą coś dla siebie” - podsumowała Katarzyna Zielińska, ambasadorka Artelioni.