Grzegorz Krychowiak w kampanii Albert Riele
Współautor świetnej passy reprezentacji Polski w piłce nożnej, od ubiegłego roku jest ambasadorem męskiej linii szwajcarskich czasomierzy z logo Albert Riele. Marka, której korzenie sięgają 1881 roku, w doskonały sposób łączy wieloletnie tradycje z nowoczesnością i charyzmatycznym designem. Wybór Grzegorza Krychowiaka - z jednej strony dynamicznego futbolisty, z drugiej dbającego o nienaganny look mężczyzny był nieprzypadkowy, bowiem pomocnik drużyny narodowej świetnie uosabia kluczowe cechy marki. Célia Jaunat, życiowa partnerka utalentowanego zawodnika, która jest modelką i wielbicielką mody, została ambasadorką damskiej kolekcji Albert Riele, czyli Gali. To wysmakowane zegarki, zaprojektowane z ogromną dbałością o detale, a część z nich ozdobiono brylantami i subtelną masą perłową.
Poza parą bohaterów w roli głównej, w nowej odsłonie kampanii niezmienna pozostała także ekipa jej realizatorów z Marcinem Tyszką na czele - autorem sesji oraz filmu reklamowego.
Film i zdjęcia: Marcin Tyszka / Warsaw Creatives; stylizacja: Magdalena Jagnicka; make-up: Wilson / Warsaw Creatives; stylizacja fryzur: Michał Bielecki / Warsaw Creatives