Zwrot
Zamówienia złożone jako zalogowany
Zamówienia złożone jako gość
ZWROT ZAKUPÓW
Zmieniłeś zdanie i nie chcesz zatrzymać kupionego na apart.pl produktu? Możesz dokonać jego zwrotu, a na podjęcie tej decyzji masz teraz do 100 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwrot środków otrzymasz, w zależności od sposobu dokonanej płatności, na konto lub zwrotną operacją poprzez serwis PayU w ciągu 14 dni liczonych od dnia przekazania nam towaru.
Zwrotu zakupów możesz dokonać następująco:
- za pomocą szybkiego zwrotu do Paczkomatu - jednorazowo dla każdego zamówienia
- za pomocą przysługującej Ci jednorazowej darmowej przesyłki kurierskiej
Zaloguj się i kliknij "zwrot" przy kwalifikującym się do zwrotu zamówieniu lub podaj numer zamówienia i adres email, jeśli kupowałeś jako gość. Usługa dostępna tylko na terenie Polski. - wysyłając produkty przesyłką opłaconą przez Ciebie
Wybierając tę formę pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, a poniesiony przez Ciebie koszt wysyłki nie podlega zwrotowi. - w salonach Apart - jednorazowo dla każdego zamówienia
Wystarczy udać się z kupionym produktem oraz numerem zamówienia lub kodem odbioru przesyłki do najbliższego salonu.
Informacje dodatkowe:
Zabezpiecz i spakuj produkty, które zamierzasz zwrócić. Możesz użyć do ich wysłania kartonu, w którym otrzymałeś przesyłkę, w takim wypadku jednak usuń starą etykietę nadawczą - kurier będzie w posiadaniu nowej, którą umieści na przesyłce. Usługa jednorazowej darmowej wysyłki zwrotu jest dostępna tylko na terenie Polski.
Zwrot na własny koszt:
Jeśli nie możesz lub nie chcesz skorzystać z darmowych opcji zwrotu, możesz odesłać do nas towar na własny koszt.
- Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
- Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.