Zwrot

Zamówienia złożone jako zalogowany


Zamówienia złożone jako gość



ZWROT ZAKUPÓW

Zmieniłeś zdanie i nie chcesz zatrzymać kupionego na apart.pl produktu? Możesz dokonać jego zwrotu, a na podjęcie tej decyzji masz teraz do 100 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zwrot środków otrzymasz, w zależności od sposobu dokonanej płatności, na konto lub zwrotną operacją poprzez serwis PayU w ciągu 14 dni liczonych od dnia przekazania nam towaru.


Zwrotu zakupów możesz dokonać następująco:

  • za pomocą szybkiego zwrotu do Paczkomatu - jednorazowo dla każdego zamówienia
    Kliknij tutaj, by dokonać szybkiego zwrotu przy użyciu sieci Paczkomatów InPost.
  • za pomocą przysługującej Ci jednorazowej darmowej przesyłki kurierskiej
    Zaloguj się i kliknij "zwrot" przy kwalifikującym się do zwrotu zamówieniu lub podaj numer zamówienia i adres email, jeśli kupowałeś jako gość. Usługa dostępna tylko na terenie Polski.
  • wysyłając produkty przesyłką opłaconą przez Ciebie
    Wybierając tę formę pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, a poniesiony przez Ciebie koszt wysyłki nie podlega zwrotowi.
  • w salonach Apart
    Wystarczy udać się z kupionym produktem oraz numerem zamówienia lub kodem odbioru przesyłki do najbliższego salonu.

Informacje dodatkowe:

Zabezpiecz i spakuj produkty, które zamierzasz zwrócić. Możesz użyć do ich wysłania kartonu, w którym otrzymałeś przesyłkę, w takim wypadku jednak usuń starą etykietę nadawczą - kurier będzie w posiadaniu nowej, którą umieści na przesyłce. Usługa jednorazowej darmowej wysyłki zwrotu jest dostępna tylko na terenie Polski.

Zwrot na własny koszt:

Jeśli nie możesz lub nie chcesz skorzystać z darmowych opcji zwrotu, możesz odesłać do nas towar na własny koszt.

  1. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  2. Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.