UHONOROWANIE WAŻNYCH OSÓB
Docenienie i uhonorowanie ważnych dla nas osób pozostaje w pamięci na zawsze. Często mały gest potrafi zdziałać cuda, zarówno wewnątrz organizacji, jak i wśród partnerów biznesowych. Szerokie spektrum możliwości pozwoli na wybór odpowiedniego produktu dostosowanego do rangi osób, które chcemy obdarować.
DOCENIENIE PRZYWIĄZANIA DO FIRMY
Biżuteria i zegarki są jednymi z najbardziej osobistych przedmiotów. Podarowanie prestiżowego produktu z logo firmy świadczy o dostrzeżeniu wyjątkowej relacji łączącej pracownika lub partnera biznesowego z marką.
WYRÓŻNIENIE POPRZEZ WRĘCZENIE NAGRÓD
W każdym biznesie, niezależnie od branży, polegamy na wzajemnych relacjach. Aby je pielęgnować warto wspólnie celebrować ważne momenty. Doskonale do tego nadają się unikalne produkty z oferty Apart.
MOTYWOWANIE DO OSIĄGNIĘCIA LEPSZYCH WYNIKÓW
Zarządzając zespołami w organizacjach doskonale wiemy, że same bodźce finansowe już nie wystarczają. Pracownicy oczekują czegoś więcej, czegoś co pozwoli im poczuć się wyróżnionym za osiągnięte wyniki i zrealizowane cele. Pomagamy firmom dobrać idealny produkt, który będzie przyjemną nagrodą. Dowiedziono, że ten rodzaj motywacji skutkuje większym zaangażowaniem pracowników.
ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY U DYSTRYBUTORÓW
Doskonale rozumiemy w jaki sposób działają sieci dystrybucji i jak ważnym ogniwem w handlu jest dystrybutor. Często od niego zależy czy nasz produkt odniesie sprzedażowy sukces czy nie. Wykorzystując ogromne doświadczenie we współpracy z wieloma firmami, wspólnie opracowujemy system motywacyjny dla dystrybutorów wielu branż w oparciu o produkty Apart.
ZWIĘKSZENIE SPRZEDAŻY U KLIENTÓW OSTATECZNYCH
Na bardzo konkurencyjnym rynku B2C wyróżnienie samym, często doskonałym produktem, już nie wystarczy. Klient ostateczny, jeśli nie jest przywiązany do marki, często kieruje się racjonalnym wyborem – gdzie może zyskać więcej. Z doświadczenia wiemy, że tworząc system zachęt w oparciu o nasze produkty, sprzedaż u naszych klientów wzrasta.
BUDOWANIE WIZERUNKU MARKI I DZIAŁANIA PR
Ważnym elementem budowy wizerunku marki są zaskakujące i spójne realizacje. Na pewno wspólne działania z Apart pomogą w pozycjonowaniu innych marek na rynku, niezależnie od grupy docelowej do której chcemy trafić: partnerzy biznesowi, dostawcy, odbiorcy, dziennikarze, influencerzy, pracownicy...