Kampania Artelioni w plenerach Kenii

Kampania Artelioni w plenerach Kenii

2018-07-05

Jedna z najbardziej malowniczych, położonych nad Oceanem Indyjskim afrykańskich krain jest tłem najnowszej kampanii marki Artelioni. Jednak to nie baśniowe wybrzeże Kenii towarzyszy wyrazistym biżuteryjnym wzorom marki, a surowość jej egzotycznych pejzaży i obecność charakterystycznych dla kontynentu przedstawicieli fauny.

Zdjęcia, na których prezentowana jest biżuteria Artelioni balansują między beztroską lata w tropikalnych plenerach a pełnym emocji i odkrywania dzikiej natury safari. W kampanii pojawiają się zarówno bestsellerowe wzory z kolekcji Stones i opartej na uroku barwnych elementów o misternych szlifach linii Lady, jak również premierowe modele - na przykład przykuwający uwagę naszyjnik z obsypaną biżuteryjnym pyłem mineralnym zawieszką w kształcie rozgwiazdy, który ma szansę stać się w aktualnym sezonie modowym prawdziwym przebojem. Z afrykańskimi krajobrazami świetnie współgrają detale wykonane z naturalnych kamieni i minerałów, zdobione masą perłową oraz połyskujące kryształami lub markasytami bransolety, pierścionki i kolczyki, a także naszyjniki z kolekcji Shine. Do wyjątkowo widowiskowych nowości marki Artelioni należą długie kolczyki z efektownymi zdobieniami wykonanymi z barwnych piór, świetnie korespondujące z niezwykle popularnym wciąż stylem boho, ale z subtelną nutą glamour.

Artelioni to stosunkowo młoda marka, która bardzo szybko zyskała popularność i uznanie wśród kobiet. Pojawia się podczas pokazów mody, a jej wyszukana estetyka i nowatorski design znalazły uznanie także wśród członków kapituł prestiżowych plebiscytów - już w roku debiutu na rynku biżuteryjnym, Artelioni nagrodzono tytułem „Doskonałość Mody”, przyznawanym przez miesięcznik „Twój Styl”. Kampania zrealizowana w Kenii wpisuje się w DNA marki, stawiającej na nietuzinkowy, odważny i niebanalny obraz kobiety - z jednej strony romantycznej i pielęgnującej subtelność, z drugiej kochającej wyzwania i nowoczesny styl.