Wiosenna kampania Apart

Wiosenna kampania Apart

2018-04-20

W najnowszej kampanii Apart postawiono na spontaniczne, pełne naturalności kadry oraz paletę barw od bieli i beży, aż po intensywność zaczerpniętą z egzotycznych, kwiatowych ogrodów. Na zdjęciach ambasadorkom towarzyszą fantazyjne kwiaty oraz świeża zieleń palmowych liści i w ten charakter kampanii doskonale wpisuje się zaprezentowana biżuteria. Nie brakuje w niej klasycznych brylantowych wzorów, ale pojawiają się również formy nawiązujące do kształtu kwiatu lotosu oraz liści miłorzębu i różnych innych wariacji na temat kwiatowych motywów; czarują także sylwetki ptaków i subtelnych motyli. Z tą koncepcją, odwołującą się do bogactwa i piękna natury, współgra tajemniczy charakter łapacza snów, ulotność złotych i srebrnych piórek oraz romantyczny charakter skrzydeł w biżuteryjnej odsłonie. Nie brakuje także barwnych akcentów fantazyjnie oszlifowanych kolorowych cyrkonii, a także nasyconych wymowną symboliką detali, takich jak nieskończoność, serce, krzyżyk w nowoczesnej odsłonie oraz biżuteryjne litery i imiona. W tej podążającej za światowymi trendami biżuterii dominuje finezja ażurowych form, dzięki którym nawet duże wzory charakteryzuje pewna lekkość.

Biżuteria marki Apart efektownie zaprezentowana przez ambasadorki Kasię Sokołowską i Małgorzatę Sochę jest niezwykle różnorodna; z wyczuciem odwołuje się zarówno do klasycznego wzornictwa, jak również do pełnej delikatności i bezpretensjonalnego uroku estetyki w duchu romantyzmu.