Dzień z życia kobiety – nowa kampania Artelioni

Dzień z życia kobiety – nowa kampania Artelioni

2019-10-23

Kasia Zielińska po raz drugi staje przed obiektywem aparatu dla marki Artelioni w klimatycznej opowieści o dniu z życia współczesnej kobiety, która jest w nieustannym ruchu. Biżuteria marki Artelioni doskonale wpisuje się w każdy punkt jej planu dnia, niezależnie od okoliczności.

Intensywne godziny w pracy, oficjalne spotkanie, niezobowiązujące chwile relaksu oraz wieczorne wyjście - niezależnie od sytuacji, biżuteria z oferty marki Artelioni doskonale współgra z lookiem dopasowanym do każdej z nich, mniej lub bardziej formalnym. To dodatki balansujące między tym, co definiuje aktualne trendy a wpływami stylu boho. Wśród nowości biżuteryjnych z logo Artelioni, zaprezentowanych przez ambasadorkę marki Kasię Zielińską są więc zarówno bezpretensjonalne bransoletki ze znakami zodiaku z nowej kolekcji Zodiac, cieszące się popularnością motywy gwiazdek, zwielokrotnionych kulek oraz monet, jak również wyjątkowo efektowne komplety biżuteryjne z mocnymi akcentami kolorystycznymi energetycznej czerwieni lub czerni z kolekcji Stones oraz Chantal. Nowe wzory pojawiły się u progu zimy w uwielbianych liniach Paradise, Lady i Shine, wyróżniającej się połyskującymi kompozycjami markasytów, hematytów lub kryształów.

Na wykonanych przez Wojciecha Rudzkiego zdjęciach do nowej kampanii marki Artelioni, urzekających utrzymanymi w ciepłej tonacji wnętrzami, Kasia Zielińska prezentuje nowości i bestsellery biżuteryjne korespondujące z bardzo różnorodnymi stylizacjami, dostosowanymi do rytmu dnia i życia kobiety.