Letnia kampania marki Artelioni

Letnia kampania marki Artelioni

2020-05-15

Kampania marki Artelioni na tegoroczne lato zaskakuje wyrafinowaną prostotą kadrów - jasnych, wypełnionych światłem, o oszczędnej scenografii. Wszystko po to, aby na pierwszym planie pozostała główna bohaterka sesji - współczesna kobieta świadoma zarówno swojego wnętrza, jak i zewnętrznego piękna, które podkreśla starannie dobranymi dodatkami. W tę rolę ponownie wciela się Kasia Zielińska.

Ambasadorka marki wystąpiła w korespondujących z koncepcją sesji stylizacjach - głównie minimalistycznych, utrzymanych w kolorach bieli, błękitu oraz różu. Dzięki tak spójnej wizji artystycznej kampanii, uwaga skupia się na dodatkach - nowych wzorach z różnych kolekcji marki Artelioni, które będą idealnie współgrały z wizerunkiem kobiety tego lata. Projektanci marki stawiają na różnorodność biżuteryjnych wzorów, pozostawiając kobietom swobodę wyboru.

Jakie nowości z logo Artelioni będą najbardziej pożądanymi dodatkami do stylizacji? Naszą uwagę zwraca przede wszystkim ciekawy wybór kompletów, na przykład wyraziste wzory, ozdobione masą perłową lub muszlą z kolekcji Stones. W linii Bellissima z kolei uwagę przykuwają efektowne zestawy długich naszyjników, kolczyków i bransoletek ozdobionych elementami dekoracyjnymi wypełnionymi barwioną żywicą w naturalnym lub błękitnym odcieniu. Najwięcej zaskakujących propozycji znalazło się w ofercie kolekcji Chantal, m.in. filigranowy komplet z kryształami, zaprojektowany w duchu nowoczesnej elegancji komplet z czarnymi cyrkoniami oraz ozdobiony kulkami łączonymi z delikatnością zwielokrotnionych łańcuszków. Jednym z najbardziej intrygujących wzorów jest biżuteryjny zestaw ozdobiony charakterystycznym motywem czerwonego rożka, przypominającego kształt papryczki. Symbol ten w czasach starożytnego Rzymu był związany z mitologią i kojarzony ze szczęściem oraz pomyślnością dla bliskich. Obecnie to talizman, którego moc chroni przed złą energią i pechem, a więc ten wyjątkowy amulet warto mieć przy sobie, szczególnie w formie oryginalnej biżuterii.

Projektanci marki Artelioni po raz kolejny udowadniają, że sięgając po inspiracje ze świata mody, doskonale łączą trendy z indywidualnym podejściem do kobiet oraz ich potrzebą manifestowania swojego stylu i niepowtarzalnej osobowości.


Zdjęcia: Wojtek Rudzki

Stylista: Bartek Indyka

Make up: Wilson

Stylizacja fryzur: Piotr “Wasyl” Wasiński