Artelioni - kobiecość w kreatywnej odsłonie
Od chwili debiutu wiele lat temu, marka Artelioni niezmiennie przyciąga kobiecą uwagę niezwykłą różnorodnością proponowanej przez jej projektantów biżuterii. To twórcze połączenie tradycyjnego jubilerstwa, mody, lubianej symboliki i ciekawego zastosowania różnorodnych materiałów. Nowa kampania marki jest potwierdzeniem obranej przez nią filozofii tworzenia dodatków zainspirowanych kreatywną kobiecością i zawsze w zgodzie z najnowszymi trendami.
Nowa kampania prezentuje kobiety zarówno w casualowych stylizacjach, bardziej klasycznych, odważnych modowo, jak i na specjalne okazje. Co je łączy? To, że w każdej z nich bardzo wyrazistym punktem jest biżuteria, doskonale korespondująca z każdym lookiem. Tworząc wzory projektanci marki chętnie sięgają po białe i kolorowe cyrkonie, ale nie tylko. Biżuterię zdobią także agaty - od tych w kolorze głębokiej czerni, aż po wielobarwne kompozycje, jak również takie materiały jak masa perłowa, muszla czy emalia. W bardziej eleganckich, a przy tym modnych wzorach kompozycje tworzą perły z elementami w kolorze złota i cyrkoniami, a asymetryczny design, na przykład w komplecie z intensywnym kolorystycznie kamieniem tygrysie oko to propozycja dla kobiet, które chcą się wyróżnić. Kobiety, które kochają biżuteryjne symbole także je znajdą w formie takich motywów, jak księżyce, gwiazdki czy drzewo życia. W tym kontekście warte uwagi są nowe duety bransoletek dla mamy i córki z dekoracyjnymi zawieszkami, w tym przynoszącymi szczęście słonikami lub koniczynkami. Ideą kampanii jest pokazanie wszechstronności biżuterii, bardzo różnorodnej, oryginalnej i odpowiadającej na zróżnicowane potrzeby kobiet, ich kreatywność oraz indywidualny zmysł estetyczny. Kampania marki Artelioni, na którą składają się filmy oraz sesja zdjęciowa jest utrzymana w nowoczesnym, modowym stylu.