
Topowe trendy w biżuterii Apart na wiosnę 2025
Jak w przypadku każdej wiosennej kampanii, Apart zaprasza w wyjątkową podróż do świata najgorętszych biżuteryjnych trendów, zaprezentowanych w pięknych plenerach. Tym razem to słoneczna wyspa Fuerteventura, będącą częścią archipelagu Wysp Kanaryjskich. W malowniczych lokalizacjach resortów kurortu Corralejo oraz rajskiej plaży Alzada zrealizowano zdjęcia i filmy, będące częścią kampanii. Przed obiektywem stanęła ambasadorka marki Julia Wieniawa, a za obiektywem oczywiście Marcin Tyszka. Efekt tej współpracy jak zwykle wizualnie zachwyca, podobnie jak najmodniejsza biżuteria w tym sezonie.
Wśród gorących trendów marki Apart nie mogło zabraknąć diamentów. Wiosną nosimy te w wydaniu boho, zachowujące swój niezrównany blask, a przy tym ujęte w formy pełne lekkości. Takie jak w bezpretensjonalnej biżuterii z kolekcji Sensual Pearls, gdzie diamenty połączono z perłami lub z linii Colors of Life, w której olśniewają w towarzystwie ametystów i turmalinów. Dla wielbicielek bardziej klasycznej odsłony kamieni szlachetnych, ale jednocześnie o nowoczesnym designie, doskonałe będą propozycje z kolekcji Glamour.
O ile w przypadku diamentowej biżuterii stylizacje są bardziej wyważone i stonowane, o tyle w przypadku złota i srebra nosimy jednocześnie dużo wzorów, estetycznie podobnych lub miksujemy różne dodatki.
W złotej biżuterii na wiosnę dominują sploty o różnych, intensywnych fakturach, m.in. łańcucha. Szczególnie modny jest ten o nieco geometrycznych, ażurowych ogniwach paper clip, który doskonale współgra z bardziej delikatnymi wzorami. Dla romantyczek z kolei idealny będzie złoty komplet, wyglądający jak utkany z wyrazistych elementów, które przy bliższym poznaniu okazują się mieć kształt kwiatów. W doborze pierścionków ze złota, marka Apart stawia na różnorodność i wyobraźnię kobiet.
Gładkie błyszczące powierzchnie, bestsellerowe motywy łezki, zwłaszcza te XXL, których intrygujący kształt przykuwa uwagę, dominują w biżuterii ze srebra. W prezentowanych w kampanii srebrnych wzorach szczególnie wyróżnia się kolekcja Apart Simple. Uniwersalna, zaprojektowana w minimalistycznym stylu, potrafi dodać stylizacji niesamowitej dynamiki i efektownego wykończenia. Warte uwagi są nowe wzory z kampanii - pozornie dyskretne, ale jednocześnie wyraziste sprawią, że wiosenny look nabierze zupełnie nowego wymiaru.
Co jeszcze jest modne w tym sezonie? Nie brakuje soczystych barw z kolekcji Kolory, wśród których dominuje intensywny niebieski, w tym w nowych pierścionkach z opalitami. Z motywów najpopularniejsze są kwiaty i motyle, tak bardzo kojarzone z wiosną.
Wiosenna kampania marki Apart to zrealizowany ze smakiem przewodnik po najnowszych trendach w biżuterii i niesamowita inspiracja, jak komponować biżuteryjne wzory, aby tej wiosny stworzyć modny look.