Kampania świąteczna Apart 2022

Prezentami zaczaruj święta...

Oktawia Staciewińska

Oktawia Staciewińska

Trendy 2022-11-07 PRZECZYTASZ W 2 MINUTY

Kampania świąteczna Apart 2022 to jak zawsze piękne zdjęcia i zjawiskowa biżuteria. W tym roku jednak w kadrach udało się jeszcze silniej uchwycić to, za co tak naprawdę kochamy Święta Bożego Narodzenia. Mowa oczywiście o emocjach, jakie towarzyszą nam podczas świątecznych chwil z najbliższymi. Podzieliła się nimi ambasadorka marki Małgosia Socha wspólnie z mężem, dziećmi oraz mamą.

Na początek kilka słów wstępu o samej kampanii świątecznej Apart 2022:

  • Kampania świąteczna Apart to każdego roku bajkowa sceneria, urzekające momenty i zjawiskowa biżuteria.
  • Tegoroczna świąteczna kampania reklamowa Apart odbyła się z udziałem ambasadorki marki, Małgosi Sochy, wraz z najbliższymi – mężem, trójką cudownych dzieci oraz mamą.
  • Święta to radość z bycia razem, wspólne przygotowania, a przede wszystkim mnóstwo czułości, która kryje się w najprostszych czynnościach i gestach. To pokazuje kampania świąteczna Apart 2022.

Kampania świąteczna Apart 2022

Świąteczna kampania reklamowa Apart to w tym roku wyjątkowe, rodzinne spotkanie. W jej realizacji bowiem wzięła udział wieloletnia ambasadorka marki, Małgosia Socha, a na planie wspólnie z nią pojawili się jej mąż, trójka wspaniałych dzieci i mama.

O czym opowiada tegoroczna kampania świąteczna Apart? W bajkowy sposób pokazuje, za co tak naprawdę kochamy Święta Bożego Narodzenia i dlaczego tak na nie czekamy przez cały rok. To nie tylko ubieranie choinki, potajemne pakowanie prezentów dla tych, których kochamy i chcemy ich zaskoczyć w wigilijny wieczór, wspólne robienie łańcuchów, czy wyczekiwane przez cały rok zapachy i smaki. To przede wszystkim radość bycia z najbliższymi i czas, który możemy z nimi spędzić.

Niemniej ważnym elementem kampanii są stylizacje, przede wszystkim te biżuteryjne – element delikatny, dodający blasku i ciepła, podkreślający atmosferę Świąt. Tym razem styliści Apart postawili przede wszystkim na srebro i srebro pozłacane z mnóstwem lśnienia białych cyrkonii, a także na wzory zdobione perłami. Nie zabrakło również diamentów. Dla panów w tym wyjątkowym czasie marka proponuje dyskretną wytworność ekskluzywnych szwajcarskich zegarków z sygnaturą Albert Riele.

CZYTAJ WIĘCEJ: Marcin Tyszka o kulisach kampanii świątecznej

Boże Narodzenie z najbliższymi

Świąteczna kampania reklamowa Apart odpowiada na pytanie za co tak naprawdę kochamy święta. Pokazuje wszystkie magiczne momenty przygotowań, ale przede wszystkim mówi o emocjach. Obecność najbliższych i chwile spędzone w ich towarzystwie to bowiem najcenniejsze aspekty Świąt Bożego Narodzenia.

Najnowsza kampania z udziałem ambasadorki marki Małgosi Sochy, jej męża, dzieci oraz mamy to magiczne, rodzinne chwile uchwycone w kadrze. Niosą ze sobą bliskość, czułość, a przede wszystkim mnóstwo radości. Niezwykła atmosfera wokół czynności towarzyszącym świętom to jednak także zjawiskowa oprawa. Piękna biżuteria w eleganckiej scenerii zachwyca i dopełnia całości.

Święta zaczaruj prezentami

Stylizacje biżuteryjne są niezwykle ważnym elementem kampanii świątecznej Apart. Sama jednak biżuteria, co także podkreślono, będzie doskonałym pomysłem na prezent dla najbliższych.

Jaki prezent na święta dla mamy? Idealnie sprawdzi się biżuteria z perłami oraz złota biżuteria. Co wybrać pod choinkę dla siostry lub przyjaciółki? Pomysłem i inspiracją może być biżuteria srebrna i srebro pozłacane, w tym modele z cyrkoniami. Co dla żony pod choinkę? Ukochaną ma szansę zachwycić biżuteria z diamentami.

Prezent dla niego to przede wszystkim zegarek. W ofercie Apart znaleźć można modele sportowe, eleganckie oraz uwielbiane przez kobiety i mężczyzn smartwatche. Zegarek to także doskonały pomysł na prezent dla dziecka pod choinkę.

CZYTAJ WIĘCEJ: Biżuteria na zimę

Małgorzata Socha
Małgorzata Socha z Mężem

Oktawia Staciewińska

Oktawia Staciewińska

Posiada ponad 10 lat doświadczenia dziennikarskiego, od kilku lat działa w marketingu. W Apart odpowiada za treści magazynowe i komunikację marki w mediach.

Więcej artykułów tego autora