Naszyjniki i bransoletki dla młodzieży

Spontaniczność i luz: młodzieżowa kampania Apart

Oktawia Staciewińska

Oktawia Staciewińska

Trendy 2022-08-09 PRZECZYTASZ W 2 MINUTY

Mówi się, że młodość rządzi się swoimi prawami. Nie bez powodu. Przestrzeń, swoboda, pozytywna energia. Do tego biżuteria podkreślająca indywidualność i kreatywność, z jaką młodzi ludzie budują swój wizerunek i podkreślają niepowtarzalny styl. To wszystko udało się zatrzymać w kadrze. Efekt – nowa młodzieżowa kampania Apart. Regułą jest… brak reguł! Zobaczcie sami.

Na początek kilka informacji na temat kampanii:

  • Młodość jest w sercu niezależnie od wieku, dlatego kampania, choć adresowana przede wszystkim do nastolatków, może być też doskonałą propozycją dla nieco starszych.
  • Biżuteria zaprezentowana przez modelki i modeli jest mocnym akcentem, który pozwala podkreślić indywidualność i kreatywność, z jaką młodzi ludzie budują swój wizerunek i podkreślają niepowtarzalny styl.
  • Autorką zdjęć do kampanii jest Dorota Szulc – fotografka słynąca z zamiłowania do surferskiego stylu i zdjęć pełnych pasji.

Free at heart: młodzieżowa kampania Apart

Motywem przewodnim i głównym hasłem kampanii jest nic innego jak… młodość. Jej założenia od początku były takie, by pozostawić przestrzeń i swobodę na interpretację tej myśli. W efekcie światło dzienne ujrzała właśnie sesja, która kipi pozytywną energią! Czuć wolność, luz i atmosferę dobrej zabawy.

Kolorowe, soczyste kadry i bezpretensjonalne stylizacje przywodzą na myśl atmosferę festiwalowej zabawy, szalonych wakacji i przyjaźni, która może przetrwać lata. I choć kampania adresowana przede wszystkim do nastolatków, warto pamiętać, że młodość jest w sercu niezależnie od wieku, dlatego zaproponowane modele mogą okazać się doskonałą propozycją dla nieco starszych.

CZYTAJ WIĘCEJ: Sesja Apart w Barcelonie

Biżuteria w kampanii

W najnowszej kampanii marka Apart zaprezentowała swoją młodzieżową odsłonę. Biżuteria wykorzystana w kampanii w pełni oddaje atmosferę zdjęć, oddając to, co w młodej duszy gra. Energetyczne kadry oraz mocne biżuteryjne akcenty kojarzą się z niezobowiązującym stylem, spontanicznością i luzem. Tak charakterystycznym dla młodości.

Biżuteria zaprezentowana w kampanii pozwala podkreślić indywidualność i kreatywność, z jaką młodzi ludzie budują swój wizerunek i podkreślają niepowtarzalny styl. To przestrzeń na zabawę formą, stylem i dodatkami.

Jakie modele będzie można zobaczyć w kampanii? To przekrój biżuterii z całego portfolio marek Apart – klasyczne wzory ze złota i srebra znane miłośniczkom marki Apart, zestawiono z nowoczesną biżuterią i zegarkami Elixa, fantazyjnymi wzorami z kolekcji Artelioni oraz męskimi wzorami z logo Aztorin.

Młodzieżowe zegarki

Uwagę przykuwają zegarki młodzieżowej marki AM:PM. Feeria kolorów i nowoczesne wzory ożywiają niejedną stylizację i podkreślają przepływ energii. Biżuterię zestawiono jednak także z czasomierzami marki Elixa, czy w bardziej męskim wydaniu – modelami Albert Riele, Aztorin czy Bergstern.

Zegarek to świetny pomysł na prezent z okazji rozpoczęcia nowego roku szkolnego. Odpowiednio dobrany czasomierz pozwoli dziecku wyrazić swój indywidualny styl i doda przebojowości. Jednocześnie jego praktyczny wymiar sprawi, że o spóźnieniach nie będzie mowy!

CZYTAJ WIĘCEJ: Back to school

Po drugiej stronie obiektywu stanęła Dorota Szulc. To fotografka słynąca z zamiłowania do surferskiego stylu i zdjęć pełnych pasji.


Oktawia Staciewińska

Oktawia Staciewińska

Posiada ponad 10 lat doświadczenia dziennikarskiego, od kilku lat działa w marketingu. W Apart odpowiada za treści magazynowe i komunikację marki w mediach.

Więcej artykułów tego autora