Apart liderem mocy po raz 10!
W tym roku marka APART już po raz 10 wygrała ranking „Rzeczpospolitej” i otrzymała tytuł Najmocniejszej Polskiej Marki w kategorii produktów niespożywczych. Od pierwszego razu do dziś ta nagroda to dla nas wielkie emocje, co rok potwierdza moc i siłę budowanej przez nas marki! W ciągu ostatniego roku wskaźnik mocy wzrósł o 12 punktów i umocnił Apart na pozycji lidera.
Laureaci rankingu polskich marek wybierani są w dwunastu branżowych kategoriach, na podstawie precyzyjnych badań, przeprowadzonych wśród konsumentów przez firmy Nielsen, Acropolis Advisory oraz Kantar MillwardBrown. „Ranking mocy pokazuje stosunek wartości marki do przychodów, które generuje. Moc można więc odnieść do świadomości i lojalności konsumentów, rozpoznawalności i jakości produktu oraz prestiżu związanego z marką. (…) Z kolei wartość marki to wypadkowa wielu zmiennych, m.in. przychodów ze sprzedaży, a także jej postrzegania i oceny przez konsumentów. W tym roku nowością jest zmiana metody przeprowadzania badania – wywiady personalne zastąpiło badanie internetowe” – tłumaczy Marcin Anklewicz, Acropolis Advisory. W rankingu wartości marek, Apart z roku na rok pnie się w górę i aktualnie zajmuje 44 pozycję, jako jedyna marka jubilerska w pierwszej pięćdziesiątce rankingu.
Ranking dziennika „Rzeczpospolita” to bezcenna wiedza o sile polskich marek. Kluczowymi decydentami o wygranych są w przypadku tego rankingu Klienci i ich opinie na temat marki. Bogata oferta Apart niezmiennie cieszy się wśród nich uznaniem i jest chętnie polecana innym użytkownikom. „Coroczna wygrana w kategorii marek niespożywczych zobowiązuje nas do dalszej pracy, doskonalenia. Siła marki, jej prestiż, to prawdziwa miara sukcesu na rynku. Tytuł najmocniejszej polskiej marki utwierdza nas w przekonaniu, że podejmujemy słuszne działania marketingowe, pozwalające utrzymać się marce na szczycie. Zdobycie tytułu najmocniejszej marki choćby jeden raz jest już sukcesem, ale prawdziwym wyzwaniem jest utrzymanie tej pozycji aż 10 lat! Jesteśmy dumni z tej nagrody i jak co rok – dziękujemy za nią przede wszystkim naszym Klientom” – podsumowuje Michał Stawecki, Dyrektor Marketingu Apart.