Apart ze statuetką Gwiazdy Jakości Obsługi 2022!
Po raz 15 swój finał badań miał Polski Program Jakości Obsługi, który wyłania zwycięzców, czyli firmy najbardziej przyjazne konsumentom. Apart po raz kolejny otrzymał statuetkę Gwiazda Jakości Obsługi podczas uroczystej gali w warszawskim Business Centre Club. W roli prowadzącej wydarzenie wystąpiła Ewa Drzyzga.
To bardzo cenne wyróżnienie dla marki, bo jest ono oparte na niezależnych opiniach konsumentów, którzy dzielą się swoimi ocenami na specjalnej platformie jakoscobslugi.pl. W badaniu uwzględnionych jest ponad 40 tysięcy firm z różnych branż. Opinie konsumentów są dodatkowo uzupełniane badaniem ankietowym metodą CAWI, co daje jeszcze większą rzetelność weryfikacji. Wyróżniające się na tle innych przedsiębiorstwa z każdej branży otrzymują tytuł Gwiazda Jakości Obsługi wraz ze statuetką i prawem do używania znaku, poświadczającego wysokie standardy jakościowe. To także sygnał dla potencjalnych klientów, potwierdzający wysoki poziom usług i zaufanie dla marki. Apart otrzymał statuetkę po raz kolejny w historii Programu (pierwszą w 2008 roku), co potwierdza utrzymującą się jakość, nad której stałym doskonaleniem marka nieustannie pracuje, wprowadzając szereg rozwiązań z myślą o klientach. Cieszymy się, że nasze starania są dostrzegane, pozytywnie odbierane i oceniane, co jest szczególnie istotne dlatego, że jest poparte wypowiedziami konsumentów, którym dziękujemy za przyznane wysokie noty w badaniu.