Guess
POCZĄTKI...
Marka Guess to amerykańskie przedsiębiorstwo odzieżowo-akcesoryjne, które ma swój początek w Kalifornii. Założycielami marki są 4 bracia Marciano, którzy urodzili się w Algierii, a wychowywali się we francuskiej Marsylii. Ich życiową drogę widać w designie marki, który charakteryzuje się francuskim wyczuciem elegancji i amerykańskim luzem. Rok 1981 to początek amerykańskiego giganta w świecie mody, którego obecnie można nazwać benchmarkiem dla marek modowych. Guess nie tylko podąża za trendami, ale bardzo często je wyznacza, nie bojąc się i odważnie zaznaczając swoją pozycję na rynku.
WYRÓŻNIK...
Wyróżnik marki GUESS to unikatowość, która pozwala wyłonić się przed konkurencję. ZEGARKI GUESS, które kryją w sercu japońskie mechanizmy (również te od Seiko), to dzieła sztuki, o nietuzinkowym stylu i odważnym designie. Stworzone zostały ze stali szlachetnej, a ich szkła mineralne są odporne na zarysowania. Wybrane modele to wysokiej jakości powłoka PVD, system samodzielnego skracania bransolety, czy zgrabnie osadzone diamenty z certyfikatem. Wodoszczelność w czasomierzach Guess waha się między 3 a 10 ATM. Zegarki marki Guess, to dodatek, który doceni każdy fan mody.
MOTYWY PRZEWODNIE...
Marka komunikuje się motywami przewodnimi, które są powielane w każdej kategorii, również w zegarkach. Integralność ta pozwala na szybkie rozpoznanie marki, co jest bardzo istotne w modowym świecie. Często powtarzalne motywy to peony, 4G, logomania i denim. Zgodnie z trendami na rynku sezonowo pojawiają się motywy w danym kolekcjach, które są unikalne.
KAMPANIE SPOŁECZNE...
Marka Guess bardzo mocno angażuje się w kampanie społeczne, co zaznacza każdorazowo dedykowanym modelem zegarka, z którego % ze sprzedaży przekazywany jest na dany cel. Co roku możemy zaobserwować model dedykowany walce z Rakiem Piersi, czy czerwcową edycję modelu Pride. Pojawiają się również unikalne modele na okazje takie jak Dzień Kobiet w sezonie SS24 dostępny w zakupie jest model z 2 wymiennymi ringami, co daje możliwość dostosowania modelu do swoich stylizacji w dowolnej kombinacji.
AMASADORZY...
Obecną ambasadorką marki jest Georgina Rodriguez - argentyńska influencerka, modelka, znana również z filmu dokumentalnego Netflix z 2022 roku „I Am Georgina”. Prywatnie partnerka piłkarza Cristiano Ronaldo i szczęśliwa mama 3 dzieci. Guess jednak zawsze zapraszał do współprac ikony powszechnie znane takie jak m.in.: Jennifer Lopez, Mateo Bocelli, J. Balvin, Camila Cabello, Hailey Balwin, Charlotte McKinley
40LECIE ZEGARKÓW...
W roku 2023 marka Guess obchodziła 10 lecie butików na rynku polskim. W roku 2024 brand obchodzi 40 lecie kategorii zegarków, co może napawać fanów marki ekscytacją. Twórcy i projektanci amerykańskiego giganta przygotowali dla swoich odbiorców coś specjalnego. 4 dekady = 4 motywy przewodnie, które są uosobieniem brandu. Sezon jesień-zima to kwintesencja DNA marki, a modele rocznicowe odzwierciedlają to z czego znamy Guess, czyli DENIM, ANIMAL, GLAMOUR i LOGO.