Regulamin akcji
„Podwajamy rabaty dla klientów ADC" - od 1 maja 2024 do 30 czerwca 2024 - eSklep:
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem akcji marketingowej pod nazwą „Podwajamy rabaty dla klientów ADC!” zwaną w dalszej części regulaminu „Akcją” jest E-R2 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowo - akcyjna z siedzibą w Suchym Lesie, ul. Stara droga 3, 62-002 Suchy Las, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym, Rejestr Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000441930, NIP: 9721241916, zwana dalej „Organizatorem”.
- Wszelkie działania związane z przeprowadzeniem Akcji wykonuje Organizator.
- Akcja odbywa się w oparciu o postanowienia niniejszego regulaminu (zwanego dalej: „Regulaminem”) oraz obowiązujące przepisy prawa.
- Akcja obejmuje wszystkie towary znajdujące się w ofercie, z wyłączeniem Prezentów jubilerskich oraz kart podarunkowych.
- Akcja odbywa się w terminie od dnia 01.05.2024 r. do dnia 30.06.2024 r. (dalej: „Okres trwania Akcji”).
- Akcja jest skierowana do klientów sklepu internetowego Apart dostępnego na stronie internetowej www.apart.pl będących jednocześnie uczestnikami programu Apart Diamond Club (zwanego dalej „Programem”) lub osób, które najpóźniej w dniu dokonania zakupu zostaną uczestnikami Programu w rozumieniu regulaminu Programu Apart Diamond Club oraz spełnili pozostałe wymagania opisane w niniejszym Regulaminie. Osoby te zwane są dalej zamiennie „Uczestnikami”. Regulamin programu Apart Diamond Club dostępny jest na stronie internetowej pod adresem: www.apart.pl/swiat/adc/regulamin.
- Udział w Akcji jest całkowicie dobrowolny.
- Treść Regulaminu jest dostępna w czasie trwania Akcji w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej www.apart.pl.
II. UCZESTNICY AKCJI
- W Akcji może wziąć udział każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych i spełniająca pozostałe warunki wskazane w Regulaminie.
- Z udziału w Akcji wyłączeni są pracownicy Organizatora oraz podmioty współpracujące przy realizacji Akcji, a także pracownicy salonów sprzedaży Apart oraz ich małżonkowie, powinowaci w linii prostej pierwszego stopnia.
-
Akcja polega na udzieleniu dodatkowego rabatu Uczestnikom, którzy w Okresie trwania Akcji dokonają jednorazowo zakupu więcej niż jednego produktu w sklepie internetowym Apart przy użyciu karty ADC o statusie Platinum lub Gold i spełnieniu pozostałych warunków wskazanych w Regulaminie. Rabaty będą podwajane w zależności od rodzaju karty ADC jaką posiada Uczestnik, według poniższego zestawienia:
- Uczestnik posiadający kartę ADC Gold - otrzyma rabat w wysokości 5% na jeden najdroższy produkt spośród zakupionych produktów i rabat w wysokości 10% na drugi i każdy kolejny zakupiony produkt,
- Uczestnik posiadający kartę ADC Platinum - otrzyma rabat w wysokości 10% na jeden najdroższy produkt spośród zakupionych produktów i rabat w wysokości 20% na drugi i każdy kolejny zakupiony produkt.
- Rabaty udzielane są od ceny regularnej. Uczestnik nie może równocześnie skorzystać z rabatów udzielanych w ramach innych programów lojalnościowych funkcjonujących u Organizatora, jak również z innych ofert promocyjnych, obowiązujących w sklepie internetowym lub salonach sprzedaży Apart w Okresie trwania Akcji. W przypadku obowiązywania innych ofert lub zniżek w Okresie trwania Akcji, Uczestnik ma prawo wyboru, z której oferty lub zniżki chce skorzystać.
III. ZASADY UCZESTNICTWA W AKCJI
-
Aby wziąć udział w Akcji należy spełnić łącznie wszystkie poniższe warunki:
- zapoznać się z Regulaminem Akcji,
- dokonać zakupu w sklepie internetowym Apart dostępnym na stronie internetowej www.apart.pl w zakresie co najmniej dwóch (2) produktów oferowanych w cenie regularnej;
- najpóźniej w dniu dokonania zakupu produktów zostać uczestnikiem Programu Apart Diamond Club w rozumieniu regulaminu Programu, w tym w szczególności dokonać rejestracji Karty Apart Diamond Club zgodnie z zasadami regulaminu Programu.
- W Akcji mogą wziąć udział Uczestnicy będący w chwili dokonania zakupu produktów z oferty Apart, uczestnikami Programu w rozumieniu regulaminu Programu. Aby wziąć udział w Akcji Uczestnik jest zobowiązany do uprzedniego zalogowania się do konta dostępnego na stronie internetowej www.apart.pl/index.php/users/login z przypisaną kartą ADC. Po zalogowaniu się do konta Uczestnik w chwili dokonania zakupu otrzyma rabat na zasadach wskazanych w punkcie II. ust. 3 Regulaminu, co oznacza, że ceny regularne zakupionych produktów zostaną obniżone proporcjonalnie o odpowiednią kwotę wynikającą z obliczonego rabatu.
- Uczestnicy Akcji mogą się ubiegać o otrzymanie rabatu wielokrotnie do czasu zakończenia trwania Akcji.
- Uczestnikom Akcji nie przysługuje prawo wymiany rabatu na rzecz lub ekwiwalent pieniężny. Prawo do otrzymania rabatu nie może zostać przeniesione na inną osobę.
- Uczestnik może wielokrotnie wziąć udział w Akcji w okresie jej obowiązywania, pod warunkiem każdorazowego spełnienia warunków skorzystania z Akcji.
- Wzięcie udziału w Akcji w rozumieniu punktu III. ust. 2 Regulaminu oznacza akceptację warunków niniejszego Regulaminu.
- Organizator ma prawo odmówić naliczenia rabatu w przypadku dokonania zakupu produktów w okresie innym niż Okres trwania Akcji, a także w przypadku niespełnienia warunków określonych w Regulaminie.
IV. REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Akcji, Uczestnicy mogą zgłaszać na piśmie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres info@apart.pl.
- Pisemna reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika, jak również dokładnie określoną przyczynę reklamacji.
-
Reklamacja powinna być zgłoszona na adres:
E-R2 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowo - akcyjna ul. Stara Droga 3, 62-002 Suchy Las z dopiskiem „Podwajamy rabaty dla klientów ADC!”. - Reklamacje będą rozpatrywane przez Komisję Reklamacyjną składającą się z przedstawicieli Organizatora. Decyzja w przedmiocie reklamacji, wydawana w imieniu Organizatora, jest ostateczna i wiążąca.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 7 dni od daty ich doręczenia. O rozpatrzeniu reklamacji Uczestnicy Akcji zostaną powiadomieni niezwłocznie po jej rozpatrzeniu, listem poleconym wysłanym na adres podany w reklamacji.
- Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie jest warunkiem dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszyscy Uczestnicy Akcji podlegają Regulaminowi. Każde zgłoszenie uczestnictwa w Akcji stanowi zgodę na postanowienia Regulaminu.
- Uczestnikom Akcji oprócz usługi promocyjnej przewidzianej Regulaminem nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie.
- Organizator zapewnia Uczestnikom ochronę danych osobowych w oparciu o Politykę Prywatności w Grupie Apart opublikowanym na stronach internetowych www.apart.pl.
- W kwestiach nie objętych postanowieniami Regulaminu, stosuje się właściwe przepisy prawa polskiego.